اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۷۴۰۳
حسینی: نبود تماشاگر مقابل پرسپولیس به سود ما است
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما میزبان نیستیم و با توجه به میهمانی ما در ورزشگاه نبود تماشاگر به سود ماست.
۱۵:۲۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه عزیزان زحمتکش تبریک می گویم  آنها تنور فوتبال را گرم نگه می دارند. 5- 6 هفته تمرین کردیم و 4-5  بازی دوستانه هم داشتیم تا برای شروع لیگ آماده شویم. نفرات زیادی از دست داده ایم و تیم تغییرات زیادی داشته ایم و سعی می کنیم تمام تجربه و دانش خود را استفاده کنیم تا تیم جدیدی درست کنیم. می خواهیم در این ماراتن سخت خوب کار کنیم.

وی در مورد بی تماشاگر شدن مسابقه گفت: این مساله به من مربوط نیست البته نبود تماشاگر به سود ماست هرچند تماشاگر نمک فوتبال است و جذابیت فوتبال همین بازی مقابل تماشاگران است و دلیل این مساله را نمی دانم که چرا بازی بی تماشاگر شده است و من مسئولش نیستم. باید قدر تماشاگران را بدانیم همه جای دنیا دنبال پرکردن ورزشگاه ها هستند. ما میزبان نیستیم و با توجه به میهمانی ما در ورزشگاه نبود تماشاگر به سود ما است.

وی در مورد جدایی چند بازیکن از تیم آلومینیوم گفت: دروازه بان، مدافعان میانی و 2 هافبک و 2 مهاجم را از دست دادیم و وقتی تیمی چند بازیکن از دست می دهد جمع کردن این تیم سخت است آن هم در این بازار بازیکن و باید دنبال بازیکنان جایگزین خوبی باشید و تیم خوبی درست کنید.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد هدف تیمش در لیگ بیست و سوم اظهار داشت: هر تیمی که رفته ام هدفم خدمت به فوتبال بوده است تا تیم های تر و تمیز و سالمی درست کنیم و به جوانان خدمت کنیم تا آنها پیشرفت کنند و با تجربه ها هم فوتبال با کیفیتی ارایه بدهیم هدفمان در فوتبال همین است.و تیم خوبی داشته باشیم که به فوتبال باشگاهی ما کمک کنیم.

با توجه به خروجی زیادی که داشتیم و بودجه محدود باشگاه بازیکنان دم دست بود و فکر می کردیم کیفیت لازم دارند را جذب کنیم اما نمی توان همیشه پرتوقع بود و امیدوارم بازیکنان کیفیت خوبی ارایه بدهند.

وی در مورد دیدار فردا با پرسپولیس گفت: بازی مقابل تیم اول پایتخت که سال هاست جام می برد خیلی سخت است و امیدوارم بازیکنان بازی خوبی انجام بدهند و لیاقت های خودشان را نشان بدهند و از بازی مقابل چنین تیم هایی استفاده کنند.

حسینی درمورد کاهش بودجه باشگاه و قانون سقف بودجه عنوان کرد: من نگفتم بودجه کاهش یافته گفتم با توجه به بودجه محدودی که داریم کار کرده ایم. در این مورد نهادهای نظارتی، فدراسیون فوتبال و مسولان مربوطه می توانند صحبت کنند نه من مربی که فقط باید در مورد مسایل فنی حرف بزنم. در هر صورت با قوانین فیر پلی مالی در همه جای دنیا تیم های ثروتمند زیاد هستند اما با مسایل و قوانین مالی فیرپلی مالی انجام شود و اینکه شفاف سازی نشود کار بدی است اما در این مورد مسئولان محترم باید صحبت کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین